Bizzzz Kızlar kızım olacak 30+1 günlük hamileyim hala isim konusunda karar veremedik ben beste istiyorum eşim ekin ama Önerilere açığım ??😀
NeverTooLate Bizzzz ben Meva koyacağım kızımın adını.Arapça kökenli bir isim ve anlamı da cennetin katlarından birinin ismi Cennetü'l Meva❤️
aysklc biz ömür koyucaz canım ☺️ eşim asel dedi ben ömür dedim ömür hosumuza gidince ömüre karar verdik :)
Sivasgelini aysklc bende canim insallah nasip olursa kizim olursa ömür cok istiyorum 😘🙏🏼 Allah hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin cumlemize
Aselpy NeverTooLate aslında yanlış bir bilgi ben de meva düşünüyordum ama hocaya sorduğum zaman Kur’an-ı Kerim de yazılışının Me’va olduğu ve telaffuz ederken megva gibi telaffuz edildiğini meva dersen başka anlamı olduğunu söyledi
Prenses0768 Bizzzz bana ekin erkek ismi gibi geliyor. Eylül de güzel düşünebilirsiniz. Biz işallah cemre koyacağız ☺️
Minedy Ben Vefâ koyucam inşallah 😊 öneririm bence güzel isim. Vefa deyince aklıma hep narin, çıtı pıtı, zarif bi kızçe geliyor 😊🤗
gLycn_ Yilmayse aynen kız olsaydı belliydi ama erkek isimleride kiz isimleri kadar güzel ve seçenekler az popüler isimlerden de gına geldi bana artik 🤦🏻♀️
NeverTooLate Aselpy Yazılışının Me'va olduğunu biliyorum telaffuz ederkende megva olarak telaffuz ediliyor bunu da biliyorum fakat biz isim koyarken genellikle Türkçe telaffuzunu kullanırız.Türkçe'de de Me'va olarak isim yazılamayacağı için genel olarak Meva şeklinde yazılıp okunur.
honey Bizzzz Bizde Defne koyacağız inşallah :) Ama alternatif olarak Mısra, Duru, Kumsal, Öykü de var :)