Mkrrm 26haftalik hamileyim şiddetli bel ağrısı ile doktora gittim belimde fıtık cıktı aranızda hamileyken bel fıtığı olan varmı bebege herhangi bi zarari varmi
Menis21 Mkrrm Benim bel fıtığım var 2 tane ama hamilelikten öncede vardı suan sadece hareketlerime dikkat ediyorum bebek için bi zararı yok
[silindi] Mkrrm canım ben topallıyordum ayağımı yere süre süre yürüyordum bildiğin doktorum ilaç verdi cok şükür iyi geldi
Hazaldalilar Mkrrm bebeğe zararı yok canm senin icin ağrı yapar bende de var hamile olduğumu bilmeden fizik tedaviye gitmiştim pek bi yararı olmadı düz yattığında çok ağrı yapıyor evi süpürürken falan dikkat et çok ağrı yapar yavaş hareket et
Drydnzern Bebeğe hiç bir zararı olmazda size ağrılı süreç geçirir. Fıtığınızın boyutuna göre dinlenmenizi tavsiye ederim. Kalkışlarınıza birşeye uzanıp eğilmelerinize dikkat edin.
Drydnzern Mkrrm bende bel fıtığından ameliyat oldum inanın ağrılarımı yaşamayan bilemezdi patladı tam 1 sene sonra hamile kaldım 19 haftalığım hiç birkere ağrı yaşamadım dikkat ederseniz belinizi sıcak tutun sorunsuz bitirirsiniz inşallah.. geçmiş olsun🙏🏻