BetulCoskuner benimde ikinci oglum ilki mert bunada ayberk yada umut dusunuyoruz daha karar vermedik 19+2
bebisiminannesi yalniz isimlere bakinca aklima öğrencilerim geliyor su şöyle bu böyle yani yaramaz cocuklarin isimleri sevsem bile koymak istemiyorum🙈