Kizlar 39+1 haftalik hamileyimmm son dakka hast ve dr deisikligi yapmak zorunda kaldim doktorum sezeryana karar verdi fakat doktor deisikligi yaptim 2farkli doktora daha gozuktum normal doguma engel bir durum olmadigini soylediler...normal doguma karar verdik p.tesi gunu ise dogumu doktorum baslaticak 1cm acikligim var bebek tamda kanalda degil dogumu baslatmamizdaki sebep bebegin gelmeye nieti yok beklersek tahmini bayrami cikartir dedi doktorum bayramdada kendisi yurtdisinda olacagindan baslatma karari aldik size sorum olacak doumu nasil baslatacagini sordum oncelikle rahme ilacli bez koycaz rahim acilmasi ilerlerse daha sonra sancilarini suni sanciyla desteklicez dedi.direk suni sanciyla bebeide senide strese sokmaya gerek yok dedi suanlik 1cm acikligim var bunu nasil arttirabilirim ve bebek kanala nasil girer simdiden teskekkurler dualariniza ihtiyacim var