Evet tam bugün 40 hafta oldu pazartesine kadar doğum olmazsa gel bakalım bebek dönmüşmü açılman olmuş mu diye dedi eğer olmadıysa 2 günde bi gel bakalım dedi bebek dönmez ve açılman olmazsa dedi serumlarla sancı vericez dedi yine olmazsa sezeryana alıcam dedi