Tugbacan Kizlar 4+5 gunluk hamileyim uc gundur asiri derece de ishallik var. Pazartesi gunu doktora gidecegim ama bebegime bir sey olacak diye cok korkuyorum Daha once basina boyle olaylar gelen var mi?
Ecehan Tugbacan seni korkutmak istemem ama ishalken sıvı kaybından dolayı bi süre sonra bebeğin suyunda azalma olabiliyor ben geçen hafta 2 gün ishaldim doktora gittiğimde suyu azalmıştı hemen ilaçla ishalimi durdurdular
Tugbacan Ecehan İnternette arastirdim canim bende bebegi cok etkilemiyor ama sivi alimini cok arttirmak gerekiyor demisler O yuzden midem bulana kadar su iciuorum bende Bu arada serum da alsam mi acaba acile gidip aklima baska care gelmiyor