Kızlar adetim baya gecikmişti 10 günden fazla bugün kahrerengi akıntı gelmiş iç çamaşırıma sonra lovabaya gittim afedersiniz biraz tuvaletimi yapıp sildiğimde açık kırmızı kan geldi sonra peçete koydum sonra ne olcak diye 5-10 dk sonra gittim peçetede yine kahve rengi akıntı var şimdi yine peçete koydum bekliyorum niye olmuş olabilir bu ? Korkuyorum