Tppp 5+5 te yoğun bi kanama oldu ama kese görünüyor. Bebek daha gözükmez dedi doktorum. İnşallah bebek oluşur. Cok stresli. Kanamam da kahverengi ara ara lekelenme oluyor
Mislimelek Tppp benimde 7+2 de çok şiddetli kırmızı kanamam oldu şimdi 10+6 dayım halen kahve rengi leke leke kanamam sürüyor . Ama çok şükür bebeklerim iyi görünüyor.ben 1 aydır evde yatıyorum ve hergün progestan iğne vurunuyorum. Sizde dinlenin dikkatli hareket edin bir şey olmaz Allah’ın izniyle
Gls Tppp benim de oldu hala daha var ara ara ilaç iğne kullanıyorum bi sorun görünmüyor ama arada hafif kanamalarım oluyo
yacem Tppp ınsllah bise olmaz dualarımız seninle kalbini ferah tut. tüp bebek nerde yaptırdınız bid e eden tüp bebek.
Elcinttk Tppp canım benim de tüp bebek bende 5. Haftalarda kanama yaşadım sonra kesildi kahverengi lekelere döndü bundan 1 hafta sonra yogun kanamayla doktora gittim düşük riski dedi.progestan iğne verdi yatıp dınlenıceksin dedi.3 aylık olana kdr yattım hıcbırsey yapmadım küçüm adımlarla yürüdüm evın ıcınde.cok sukur 12. Haftamda kanama alanlarımda geçti kurtuldum.içini ferah tut bol bol dua et korkma dınlen ve ilaçlarını aksatma atlatıcaksın inş
Tppp Mislimelek bende dinlendim uzandım 1 haftadır falan ama yatsakta duracağı varsa durur ayağa kalkınca düşmez Yani diyor doktorum. O yüzden sürekli yatmakta stres yaptırıyo. Allh isterse olur inşaşlh. Bebeği hangi hafta ve günde gördünüz benim 5+5 te sadece kese göründü
Tppp Gls kaçıncı denemeniz bide bebeği hangi gün gördünüz benim 5+5 te bebek görünmedi erken dedi doktor kese var ama
Mislimelek Tppp tabii öylede işte Dr yat deyince ve ayrıca çevrenin de baskısıyla şimdilik yatıyorum ama bu durum beni hasta moduna sokuyor maalesef. Bizde keseyi 6. Haftada gördük diye hatırlıyorum ama kalp atışını 8. Haftada duyduk
Tppp İstanbul tüp bebek, yani sebepsiz 1,5 sene olmayınca başvurdum . Herhangi bi problem de gözükmedi sabırsızlıktan yaptırdık ama hep üst üste aksilikler yaşadık bu 4. Deneme 😢 inşşalah durur
Gls Tppp 2 ci denemem ben 5 de gördüm keseyi de bebeği de alttan muayene etti o zaman da kanamam olmuştu doktor görünmez ama bi bakalım dedi ve göründü
Tppp Elcinttk Elcinttk inşşlh canım ya çok zor ya bu 4. Deneme stresi yedi beni. Allh nasip eder inşaşlh
Elcinttk Tppp seni çok iyi anlıyorum ama stres daha cok sanada bebeğinede zarar veriyor haklısın elinde degıl onuda anlıyorum sen yinede elınden geldıgınde sogukkanlı olmaya bak.allah büyük inş yardımcın olacak
Duyguvv Tppp canım hamileliğim boyunca 4 kere kanama geçirdim hastanelerde yattım çok şükür geçen hafta sağlıkla kucağıma aldım. Ayağının altına yastık koy ve hep yat lavabo dışında kalkma çok dikkat et en azından 4 aylık olana kadar ben hep yatarak geçirdim hamileliğimi rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Ozge3747 Tppp Canım benim de tüp bebek. 6,7 ve 9. Haftalarda kanamam oldu progestan iğne kullandım dinlendim şu anda da fitile devam ediyorum. Keseyi 5+6 da gördüm kalp atışını da 6+6 da duymuştum.