Semanure daha doğurmadın mı , bizim kız 38 de doğurdu, aaaa zayıf mı seninki kaç kilo, ama sen bayağı kilo almışsın , yüzünde şişmiş , ooo ellerin ayaklarında şiş bende hiç ödem yoktu , normal mi sezeryan mı , normal çok zor yok yok sezeryan çok zor , çok dikiş var hiç bişi yapamazsın , zaten sütünde gelmez .... ve bunun gibi saçma cümlelere estafur tövbe çekmekle geçiyo benim zamanım malesef