Kızlar merhaba , 15+3 teyim. Doktorum Bayındır ve koru hastanesiyle anlaşmalı . Ama ben kararsız kaldım . Koru hakkında hep kötü yorumlar okudum. Bayındr hastanesinde Doğum yapan var mı ya da odalarını gören , beğenen 🙏🏻 Lütfen yardımcı olurmusunuz teşekkürler 😍