Nergis34 Zeytinusss tabiki canim aynen kiz erkek fark etmez sagkikli olsun yeter tabi bizim oğlumuz olcak
Terasusss Zeytinusss benim bebeğimin başı 3 hafta önde gidiyordu,kanalda sıkışır diye doktorum sezaryen kararı aldı. Allah'ın izniyle 29 Mayıs'ta doğum yapacağım.
Terasusss Merib 38+5 teyim. Doktor,bebek iri değil ama kafa çapı olarak önde gidiyor dedi. Genetik muhtemelen dedi.şuan kilosunu bilmiyorum.
Cisel Zeytinusss 33+6 da 37 haftalik cikmisti:) sorun teskil eden bir durum olsa doktorum soylerdi. Guldu sadece bu ne hiz boyle dedi. Telaslanmayin
Zeytinusss Cisel inşallah öyledir çünkü doğum için bir daha ki geldiğinde konuşuruz dedi acaba dedim bilereknmi söylemedi bişey var da 😏 insan hep kötüsünü düşünür ya işte-😶
Sedef-345 Lamelif benimde bebeğim iki hafta önde , başıda 4 hafta önde. Normal Doğum mu yaptınız ? Sezeryan mı ?