Benim de başımdan geçmiş biri olarak konuşuyorum. 4 lu tarama testim 1.28 bayağı yüksek risk çıktı. Doktorlar her şeyi güzelce izah etti bize amniyosentez hatalı çıkmıyor bazen tanı koymakda zorlanıyoruz bu zorlanmada da bebekler bazen kalp sorunu ile dogabiliyor dedi. Arkadaşın bebeğin de görünümde bir şey olmamış olabilir ama zihinsel de bi sıkıntı olabilir çünkü benim bebeğim de de ayrıntılı da ultrosonlarda çok güzel çıkıyordu ama test hatalı çıkıyordu doktor ilerleyen aylar da değişebilir yada zihinsel olabilir demişti. Bunun kararı çok zor tabi rabbim bu kararla kimseyi imtihanlamasın.