Modies maşallah eşinizin size olan sevgisi ve ilgisi çok güzel. Hayata küsmemiş olması da öyle. İşte 6 aylık bir bebeğin başına da gelebiliyor 70 yaşındaki bi adamın da. Ortada hiçbir şey yokken gözü birden görmeyen insanlar var. Ya da bebeği işitme engelli. Hepsi bi kenara atıp ölümünü mü beklesin çok acı gerçekten. Bence sizin bebeğiniz sağlıklı doğacak ben o testlere inanmıyorum çünkü yakın çevremde şahit olduğum o kadar olay var ki, nette okuduklarım hariç. Komşumuza burun kemiği yok bebeğinin dediler gitmediği doktor kalmadı ultrasonda göremediler bir türlü burun kemiğini. %100 engelli dediler hiç alakası bile yok doğan çocuğun. İnsanların hayatını zehir etmekten başka işe yaramıyorlar. Doktorlara söylemesi çok kolay, adamın umrunda değil ki ne hissettiğin. Ben test yaptırmadım ne olacağını, nasıl doğacağını bilmiyorum ama Allah’tan gelene isyan etmek, O’nun verdiği cana kıymak benim haddim değil. Rabbim’e emanet. İnşAllah hepimiz sağ salim alırız kucağımıza yavrularımızı 🤲🏻🥰