Duuyguum şöyle anlatıyom size biraz uzun olcak kusura bakmayın ben adet olmaya başladım adetlerim düzensizdi ilk başlarda küçüksün öyle pek takmıyosun daha sonra doktora gittim bana pko teşhisi kondu kistim oluyordu sürekli verdikleri ilaç doğum kontrol hapı ve ilacı kullanıydm 6 ay hrm ilacın yan etkisini görydm hemde adet oluydm ilacı bırakınca tekrar aynı şeyler evlendim doktora gittim bana senn yumurtalığın gelişmemiş dedi küçük kalmış gebe kalamazsın kalsanda zor dedi ilaçla olmuyo doğal yol aramaya başladım ama çocuk istemedik ilk zamnlar ben adetimi düzene sokmak istedim çünkü sinir stres cok oluyodu saraçoğluna derdimi anlattım onun verdiği kürleri uyguladım inanırmısın 6 ay adet olmayn ben 27 günde adet olmaya başladım.