Ben de 38+4 te bebeğime kavuştum kızlar.Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah .hamileliğim hep hareketli geçti.öğretmenim 34e kadar çalıştım bir Aydır evdeydim ama sıkıntıdan kapı bile sildim (anladım ki evde kalmak bana göre değil😂) .çarsamba gece saat 1bucukta Birseyler atıştırmak için kalktım anlam veremediğim çok az birsey aktı içimden .sonra parça parça 2 3 kez daha geldi hemen eşimi kaldırdım hastanemize gittik çünkü gelen suydu bana göre .ebe baktı hayır bu su değil su birden boşalır diyor .iyi de o zaman bu ne dedim istemsizce geliyor çünkü .neyse sancı yok falan dedi biz eve geldik 3 gibi.saat 4te benim belimde ağro başladı adet ağrısının aynısı kızlar.15 an falan sürüyor .ben kalktım 6gibi duş aldım evi topladım 8de eşimi kaldırdım hadi doktora gidelim sancım var diye .ama alttan alttan rahatsızlık vermeye başlamıştı. Doktor önce ölçüm yaptı nstde kasılma var gel muayene edelim dedi.daha önce çatı muayenesi olmamıştım bınhafta yapacaktı çünkü.çatala çıktım tam muayene ederken suyum patladı korkuyla bağırmaya başladım muayene de 3 cm açıklık vardı .ben bağırınca eşim de çok korktu .doktor normal yapamayız catın çok dar dedi.kızlar ben de zaten hep sezaryen istiyordum ama doktorum o kadar motive ediyordu ki normal olması için ben de akısına bırakmıştım.sonra yatışım yapıldı 8.30da yattım 12:30da ameliyata alındım.sezaryen oldum ama resmen 8saat sancı çektim .biraz heyecan biraz korkuyla spinal oldum .iğne hiç acıtmadı zaten 25sn bile geçmeden beton gibi oluyorsunuz .vücudumu hareket ettirmek istiyorum ama olmuyor .acı falan yok zaten hiç sadece bir hareketlilik var.içimden birler çektiklerini anladım biraz masa sallanıyor tabi 😂😂 o an bir ses yoktı ortalığı oğluşum.muayenesi yapıldı kokladım ve odaya çıkardılar .eşimde yanımdaydı o çok ağladı ama ben sadece gülüyordum 😂 bebek gittikten 25 dk sonra da ben çıktım odama .hiç korkmayın benc çok ok rahat bir uygulama .