Merhabalar herkese, kızlar 38+6 yim ve Çarşamba günü doktor kontrolüm vardı. Az sancım göründü nst de. Doktor açıklık var mı diye kontrol etti. Yumuşama var ama açıklık yok dedi. Akşamına düzensiz aralıklarla sancım ve kanamam oldu. Bayağı adet kanaması gibi . Ertesi gün yine gittim. Kanamanın muayeneden kaynaklı olduğunu , bebeğin ve suyun gayet iyi olduğunu, 2 cm kadar açılma olduğunu, sadece sancı bekleyeceğimizi söyledi doktorum. Muayeneden sonra kanamam devam ediyor azalmış bir şekilde ve bazen dakika başı bazen 10 dk bir bazen de saatte bir sancım oluyor. Yani çok düzensiz. Böyle durum yaşayıp ne zaman doğum yapan var? Sizce sancılar ne zaman düzene girer? Doğum yakın mı? Deneyimlilerden özellikle cevap bekliyorum. İlk gebeliğim bu arada. Teşekkür ediyorum şimdiden