Yasemincifci kadın otuda denilyor.Doktorum önerdi bana.Hamile kalmaya regl sancılarına sterese meneponiz dönemine hormanlara kısaca tüm kadınsal problemleri çözün bir bitki tohumudur.Regl ve hamilelik döneminde kullanılmaması gerekir.İnternetde araşdırdım ibrahım saraçoğlu falan öneriyor.Birde burda sorayım dedim.