Karnım şişmedigi için rahatlıkla hareket edebiliyorum peki bebeğe bir rahatsızlık soz konusu olur mu mesela bazı insanlar oturur şekli bile önemli diyolar mesela bacak bacak üstüne atmak bebeğin kordonunun boğazına dolanmasina sebep oluyomuş sizde de öyle mi hanımlar?