Meraba kızlar dün ayrıntlı ultrason girdim 21 haftalik hamileyim doktor eşin rahim ağzını kapattığını söyledi normal doğuma engel oluyormuş erken dogum ve mecburi sezeryan olurmuş birde kanama sıkıntısı olursa acile gelmemi söyledi bu durumu yasayan var mı plasenta previa doğum yapan var mi tanıdığınız dünden beri çok kötüyüm insallah 28.haftaya kadar yukarı çıkar ama benim ki fazlaca yayılmış korktuğumu yaşatmaz rabbim insallah