Yakubum Kızlar 35 haftaligim bugün nst ye baglandım sancı cikti doktor erken doğum olabilir dedi çok korkuyorum ya böyle olan var mı
Rojda Benimde sancım çıktı 35+5 de serum verdi doktor tekrar NST ye girdim hafiflemiş dedi eve geldim şimdi 36+6 dayım çok şükür bişey Yok şualık cuma günü kontrölum var bakalım ne diyecek doktor bişey olmaz Allah'ın izniyle