Prensesim-geliyo 39+6 ne ağrım var ne de sancım bebeğiminde başı dönmemiş zaten ne inatçı bi çocuk çıktı bu ya 😂😂
Yasemincifci Prensesim-geliyo bu senenin cocukları hep öyle heralde kasılmanız falan hiç mi bişey yık