Mrvcvn benim de plesentam asagida. Bugune kadar sorun yasamadim ancak kanama, erken dogum gibi riskleri varmis. Rahim agzini tam kapatip kapatmamasina gore risk durumu degisiyor. Yukari cikma ihtimali var. Eger cikmazsa da maalesef normal dogumu engelliyormus.