Fatmanurozgr Merve-yoruk97 inşallah saglklı olsunda kendi doktorum kemk yapsna baklrk %70kız demsti Baska doktor erkege benzyo dedi detaylı ultrasona kadr emin olamcm Bi kız Bi erkek diolar kaçıncı haftada ögrenmistn sen net Bi şeklde 😁
Yegino Merve-yoruk97 ben 23'üm ama 22'de hamile kaldım ucundan kurtarır galiba 😀 21+4'le yola devam 🤗👩👧
Aysenur9689 Merve-yoruk97 30+0 olduk çok şükür ama maalesef erken doğum riskimiz var. İkizlerim doğmak için fazla sabırsızlar 😍😏