Mhylrn ya adetim iki gün gecikti biraz daha geciksin diye bekliyim dedim test yapmadım bugün biraz dışarı çıktım eve geldim lavaboya gittiğimde çok az pembe akintim gelmişti iç camasirimda vardı ped koydum şimdilik bişey yok ama çok umutlanmistim yoksa adetim mi geliyor 😢