Sakine07 amin allah herkese kolaylık versin çok şükür ben sabahları hariç öyle çok bi bulantı yaşamadım. Bazı yemeklerden tiksindiğim oldu, birkaç öğün atladığım oldu ama 11.haftada bitti şükrü. Tüksindiğim şeyleri hala yemiyorum yiyemiyorum ama beskenmeme dikkat ediyorum üzmedi annesini sağolsun