Ekk12 Eski postlara baktım ama geçen yıllarda kaldığı için yenisini açtım. Ben hazır bez kullanmak istemiyorum. Hem sağlıksız olduğunu düşünüyorum. Hem de tonlarca atık bırakıyor doğaya. Bu yüzden yıkanabilir bebek bezi kullanan alan bilen var mı? Hangi marka daha kullanışlı? Memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum İnşallah 😍
Ssalihatopcu Ekk12 bende şuracıkta bekliyim ilki 16 aylık şuan hamileyim birazda tasarruf olur belki💁🏻
Nur0653 Ekk12 Bende öyle düşünüyorum inş ama daha çevremde kullanan görmedim istagramda bir bayan var mnelam diye kendisi dikiyor çok güzel modelleri de var kullanıcı yorumlarıda güzel daha almadım Bir bakın isterseniz
AygyulSina Ekk12 ben kulanmadim ama bi video izlemistim. Doktorun her cis sonrası degistirilmesi geretigini ve islak kalmamasi gerektigibi vurguluyordu. Yetirstire bildirimisin ilk aylarda cok idrarini ve diskisini yapiyorlar
Ekk12 Nesli2101 yani kullananlar görür inşallah okadar çok aynı konu hakkında post açılıyor ki. Görülmüyor yazdıklarımız 😔
Ekk12 Nur0653 instagram da var. YouTube da da çok izledim ama bir kesim Türk malı olanları yeriyor. Bir kısım çok beğeniyor. Onlarda güvenemiyorum. Belki de reklam amaçlı yapılmış yorumlar. Ama burada kullanan birileri varsa birinci ağızdan duymak daha yararlı olur diye düşünüyorum ☺️
Nur0653 Ekk12 evet aynen ama. Kullanılan malzeme önemli diye düşünüyorum faydalı yorumlar gelir inş bende bekliyorum çünkü
Ekk12 Nur0653 3 tane hamile iyim 5 tane aynı çayın süt yapıp yapmadığı 10 tane isim 20 tane cinsiyet tahmini postu aynı dakikalarda üst üste açılınca bizim başlıklarımız görünmüyor tabi yani ne diyeyim ki 😡😡
Cazira Merhabalar, yikanan bezleri yeni dogan bebekler icin biraz zor oluyor ilk aylarda cok cic yaptiklari icin bazen yetismiyor yika kurula derken , lakin 1 yas ustu icin cok iyi cocuk buyuk tuvalrtini yaptiktan sonra daha rahat oluyor ..
Ekk12 AygyulSina kullanan çok var 20 tane alsak yetmez mi diye düşünüyorum ama yaşamadığım için bilemiyorum tabi
Nur0653 Ekk12 iç bezi ne kadar çok olursa o kadar iyi olur tabi Yenidoğan için az olabilir çünkü kuruma sıkıntısı olur hele kışın zor olur
Ekk12 Nur0653 işte kullanan birileri çıksa. İç bezden şukadar dış bezden bukadar aldım yetti bize. Yada yetmedi dese. Hani yıka kurut zor VS onları ben hiç takmıyorum. Çünkü yapılamayacak birşey değil. Eskiden nasıl yapıyorlardı. Şimdi de yapılır. Kesin bilen birileri çıkar umarım ☺️