Kubrakocerr Merhaba Kızlar biz 4+4 olduk bugün benim gibi yeniler belirtileriniz neler bugün sanki benim göğüs ağrım azaldı🤔
Elifdurcakmeric Kubrakocerr canım biz de bugün 5+2 olduk göğüslerimin şişmesi dışında hiç bir belirtim yok 🤦🏻♀️
CansuDRY Benim kasık ve bel ağrısı dışındaki belirtilerim yeni yeni başladı 6+6 yım. Öncesinde yoktu.
CansuDRY Kubrakocerr 6+2 de gördüm şükür. Kalp atışını da gördük ama duymak için 7+2 de tekrar gideceğim.