Omerrbusra İlk ilişkiden sonra ki ay adet görmeyen oldu mu hiç yoksa sadece gecikme mi yaşadınız ? Adet görmeme normal mi ilk ilişkiden sonra ilk ilişkimi yaşadım bu ay adet görmedim niye olabilir ?
bett_012 Omerrbusra ilk evlendiğimde oldu benimde . Hamileyim sandım ama gecikme yaşamışım . Test yaptın mı ? Bence yap enazından olup olmadığını öğren
Omerrbusra Naneliseker01 ilişkiden sonra ki ay adet görmeme normal mi böyle olmayanlar oldu mu sebebi ne olabilir
AyEr Omerrbusra yenı evlılerde olabılıyormus ben tam gununde olmustum ama herkesın farklı olabılır ıstersen test al yap belkı hamılesındır
anapanda12 🤚🏻 ayın 10nunda evlenmiştim 20sinde adet görecektim 3 gün geçti test yaptım çift çizgi çıktı
Omerrbusra anapanda12 bu ay biticek adet olamdım bu tarihlerfe olup bitmiş olmam gerekiyordu normal adet tarihimin üzerinden 10 15 güm belkide geçti
Omerrbusra AyEr ben hiç adet olmadım bir ay böyle olan var mıdır yoksa sadece gebelil durumunda mı adet görmeme olur
Yaser27 Omerrbusra ayın 14 de evlendim 19 da adet olmam gerekiyordu sonra gecikme oldu 24 de adet oldum ama çok az oldum sonra da hamile olduğumu öğrendim diğer ayda
Betty_43 Omerrbusra benimde ilk iliskiden sonra diğer aylarda hep düzensizlikler oldu hatta 5 ay düzensizdi.her ay nerdeyse test yapıyordum 6. Ayda evde test yaptım ve 2 çizgi oldu direk hastaneye gittim beta baktirdim şuan 4 aylık hamileyim 😊
Yaser27 Omerrbusra ama canım bazıları da enfeksiyon oluyormuş ilk ilişkiden sonra dikkat et yine de bi doktora görün derim benim arkadaşım da hamile olduğunu sanmış ama enfeksiyondan dolayı olmamış
Omerrbusra Weewe 4 gün içerisinde olmam herhalde vu 4-5 gün daha olmazsam hiç adet olmamış olcam bu ay ayı bitirmiş olcam tamamenn test alıp yapıcam 🙈