Kızlar merhaba ben 3.doktora başvurdum 😁 bu doktor da benden yukarıda yazan testleri istedi daha önceki doktorlar istememişti 🤷🏻♀️ Bende kan uyuşmazlığı var kızımı doğurunca iğnem yapıldı kızımın pozitif kanı ama bu 2.bebişimim kanı ne olur bilmem şimdi bu testler için beni bilgilendirirseniz çok sevinirim çünkü hiçbirşey anlamadım😬bu arada 14+2 haftalığım🥰