eskiden bizim çocukluğumuzda sanki demlenmiş siyah çaylamı demlenmiş papatya çayıylamı silerlerdi neydi çapaklanmış gözü öyle hatırlıyorum sanki kardeşlerimde falan enfeksiyon olmaz gözde sanmıyorum yeni doğanlarn çapaklanması meşhurdur yinede sor tabiki doktoruna