Merhaba kızlar 5+5 gunluk hamileyim dün gece şiddetli kasık sancısı ile acile gittim beta değerim 940 cıktı yarın tekrar gel değere bakalım dediğimde 520 cıktı 😥 kendi doktoruma gittim hemen bununda kimyasal olduğunu kanama başlayıp kendi düşeceğini soyledi😭 böyle olupta sonradan beta sı yükselen devam eden var mı acaba😭bu arada 2. Kimyasal gebeligim olmuş oluyor neden böyle oluyor her tahlil yapıldı birşey çıkmadı genetik araştırması yapılması lazım diyor doktor o tahlillerde 2, 3 bin tutar diyor😭