Milos Az önce Bi yere geç kaldığım için koşmak zorunda kaldım çok uzun Bi süre değil ama kasigim da şuan da Bi ağrı var 5 haftaligim henüz sizce bisey olmuş mudur kanama var mı diye kontrol ediyorum ama inşallah bisey olmaz ne yapmam lazım
Biryabanci1 Milos Canım dinlen koşmaya normal ağrılar hafif hafif yürü ve dinlen belli bir zaman sonra geçer inşALLAH.. sık sık kanamanıda kontrol et sol tarafına uzan iyi gelecektir.