Kızlar 5 haftalık hamileyim dün doktora gittik keseyi görmek için gördük ama doktorum biraz aşagıda düşük tehlikesi var dedi progestan yazdı kanamam filan yok sadece ara ara kasık agrık var böyle olan varmı aramızda kese sonrada yukarı çıkıyormu yaaa 😔😔😔😔