Bende oyle ruya gordum ama buket diyil☺tek tek verildi bana☺2 hafta sonrasi hamile oldugumu oyrendim canim🤭Anneme konusmusdum annemin ureyine gelmiski ben hamileyim sadece kendisi bana dememis ki umutlanmayim😁Ve icinde kalbinde saklamis
Ben hamile oldugumu anneme diyince annem ruyami bana dedi ve boyle dedi kendim sana demedim dedi oylededogru cikti🤭🤭🤭insallah butun hamile olmak isdeyenler hanimlar hamile olur 🎀🎀