metehan2 37+2 oldum 3 gündür çok midem bulanıyor. Yemek yiyemiyorum yediğimi de çıkarıyorum. 16.haftadan sonra kesilmişti bulantılarım şimdi nedir bu böyle😔
Bilgeeferhat metehan2 yukarı da kalsın diye yazıyorum bende sabahtandır bununla ilgili post arıyorum 38 haftalığım gece çok hareketliydi sabah mide bulantısıyla uyandım ve şuanda hareketleri çok çok az
metehan2 Hareketlerde sorun yok ama ne yesem çıkarıyorum sanki hamileliğimin ilk günlerine döndüm geçmiyor bulantım