Merveplnc <a href="https://hizliresim.com/OrnPoz"><img src="https://i.hizliresim.com/OrnPoz.png"></a> Arkadaşlar selamlar bebek odası hariç ilk zamanlar yanımda kullanmak için düşünüyorum almayı tükenmiş ürün mağazalara baktım ürünün teşhiri yoktu. Alan varmı içinizde kurulu halinin fotosu yada yorumlarınızı bekliyorum alınırmı ne diyorsunuz
Merveplnc Merveplnc [url=https://hizliresim.com/OrnPoz][img]https://i.hizliresim.com/OrnPoz.png[/img][/url]
Canoglum001 Merveplnc Ben aldim canim kurduk yeni esimle.cok dq guzel.enaz 2-3 yasina kadar yatar icinde.
Anacsevgidolumelek Merveplnc aynisini 160 tl ye bimde gordum. Ben alacaktim esim izin vermedi maalesef 😬
Nezahatozen kesinlikle alınır canım parasını görünce bi acaba mi dedim ama aldığımda hiç pişman olmadım
Merveplnc Nezahatozen derinliğimi az cnm bende görüntüden emin olamadm dediğim gibi mağazada teşhir yok göremiyorum ürünü canlı olarak kafam takıldı
Merveplnc Canoglum001 alçakmı kalıyor canm beşik yoksa standart yüksekliktemi kurulu halinin fotosu varsa atabilirmsn
Canoglum001 Merveplnc [url=https://hizliresim.com/AOQpr0][img]https://i.hizliresim.com/AOQpr0.jpg[/img][/url] boyle canim.yataksiz goruntusu alcak.daha yatagini almadik.ben ilk 40 gun portatif bir besik kullanicam kismetse.cunku buna egilip kalkamam.sezeryan olcagm icin.ama genel olarak guzel.yatar baya icinde