Nur1634 Günaydın arkadaşlar 16+6 haftalık hamileyim saçlarımı boyatmak istiyorum ne önerirsiniz boyatmalımıyım yada zararı var mı boyatan var mı yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
Aynurnaz Ilk 3 ay ve son 3 ay önermiyorlar sana sen hiç boyatma bence her türlü kimyasal yani dr unada sorabilirssorabilirsn