Merve-yoruk97 canim 25 -26. Haftaya kadar dogan bebeklere dusuk diyorlar cunki cogunun yasama sansi yok. Ama 26 dan sonra dogarlarsa erken dogum diyorlar bi ihtimal yasama sanslari artiyor. Hee dersen ki ne zamana kadar tehdit altindayim dogurana kadar kimse ne olacagini bilemez. 9. Ayda bile anne karninda maalesef sebepsiz olen bebekler var. O yuzden her anne diken ustunde.