Kedicikiz Asilduru asil ismini bende erkekte duydum. Hatta ilk defa duymuşmuş ve çok beğenmiştim. Belki unisex bir isimdir.
SEVDAhira Asilduru Asil i çok beğenmişsin evet biraz erkek ismini andırıyo olabilir eğer kafan karışıksa ASEL ismi var ona yakın ben de kızıma koymak istiyorum asel ismini ama babamız pek yanaşmıyo anlamıda çok güzeldir aselin rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak nasip etsin hepimize
Nermintk Asilduru asil benim de arkadaşımın oğlunun ismi, erkek ismi olarak çok güzel ama kıza bilemedi, belki erkekte duyduğımdan... Alin ismi hem değişik hem anlamı güzel parıldayan demekmiş, ben de kızıma Alin Ada düşünüyorum mesela
DuyguAlalm Asilduru Ben erkekte duydum birkaç kez Asil’i. Asel güzel arkadaşın dediği gibi. Asil’e de yakın bir söylenişi var. Ilgın, Oylum, Umay, İlkim, Özüm aklıma gelen isimler.
Busgok benimde kızım olucak ins bizdr elisa koyucaz cok beyendim anlamıda cennete kapıyı acan bir melegin adı anlamını tasıyo bunu dusunebilirsin☺
Asilduru ASİL olmak sadece erkeklere has bi özellik değil bence sakınca yok🤗hem benim Ercüment abla diye kahveye gittiğim komşum var😆