esra1907 bende çok istiyorum aslında ama ekimde dogum nasipse kışa gelicek biraz ondan kararsızımda biraz soguk ya ayakları falan dısta kalsın istemiyorum ama evde kullanmak için alırım belki instgramda mamadusbaby var oradakiler iyi gibi birde joker e bebek de falam baktm bakabilirsiniz sizde