Ays007 Kızlar ağdaya gitmek istiyorum ama çok korkuyorum acıdığı için kendimi kasıyorum biraz o yüzden de endişeleniyorum açıkcası o bölgeyi uyuşturacak krem vs birşeyler var mı yoksa bu acıyı çekecekmiyim 😬🤣
Krbksrf Ays007 kafanda acıyor düsüncesi atman lazim ben hamile kalmadan oncede gidiyordum aciyordu hamilelik boyuncada gittim insl hic aci hissetmiyorum suan benim doguma az kaldi bayramdan sonra bir kez daha giderim artik dogururm harelde ...ilac felan kullanma derim onlar zararli seylerdir
Trkmn Ays007 ben doktoruma sordum geçen gün ağda yaptırıyım mı sakıncası olur mu diye kendini kasacaksan vs kesinlikle yaptırmanı tavsiye etmem dedi 37 haftalığım🤷🏻♀️
OzgeDgnp Ays007 ben dün gittim korkuyodum ama korktuguma degmedi yapan kiside iyiydi eli hafifti zaten özen gösterdi ve psikolojik olarak rahatladım yani
TazesindenAnne Ays007 çakım hamileysen uyuşturucu kullanamazsın benimde cok acı oluyor 39 haftalığım ama dayanıcaz kendini cok kasıyorsan mecbur jilet oda kötü çünkü :( kasmamalısın
denizoktay Anestol pomad varmış burada onu söylemişlerdi,benim ağdadan kasılmam olduğu için doktor yapma ağda dedi,sonra sıkıntın olmasın
Ays007 denizoktay haklısınız doktoruma danışıcam uygun görürse kullanırım çok teşekkür ederim ayrıca 🤗❤️
Tugramoms 30+5im hamilelik öncesi de ağda yapıyordum hala da ağdaya gidiyorum ondaki rahatlık hiç bir şeyde yok korkma ztn çok uzun sürmüyor 5 7 dk en fazla anlık sızı oluyor ama dayanamck gibi değil jilet hem erken çıkıyor sert hemde yaz geldi kasınma daha çok yapacak rahat olmaz dişini sık ağda gibisi yok
Ays007 Krbksrf sizin gibi olmayı çok isterdim gerçekten 😊ama ben kendime engel olamıyorum kasıyorum :(
Krbksrf Ays007 doktorun ile konus benm arkadasim hayati boyunca ilkez agdaya gitti dogum yapaagi zaman 15 dk agda 40 dk surdu nerdeyse aciyor aciyor diye sukur bisi olmadi onun bebegine doktoruna bir sor bence kendini kastiginda bir sey olur mu diye ona gore git o zmn cnm ben yillardir gittigim icin bana kolay geliyor agda olayi ... bebegeni bir zarari olcaksa jilet ile al kendini bebegi de üzme derim
Duuyguum OzgeDgnp hangi kuaföre gittin canım bende gitmek istiyorum benim evin aşağısında varda tanıdık utanıyorum
OzgeDgnp Duuyguum maraş postunda konuştum bende profil resmini yoktu sanırım hatırlayamadım. Binevlerde kuaför figen her zaman aldırdıgım yer doktor kontrolleriniz nasıl gidiyor