Yavrumbenim Hanımlar bende size bi sene kız senesi bi sene erkek senesi denilen konuşanların aceba doğruluk payı var ki merak ediyorum ? Var mıdır sizce öyle birşey
Anacsevgidolumelek Sirf kiz duydum.ben de😁 erkek kiza gore daha az bu sene..gecen sene hep erkekti sanki
BiDunyaMutluluk Ben de sene olarak değil de doğum ayı olarak değerlendiriyorum. Doğum yapacağınız aya bakın bence burda da postlar açılıyor zaten. Benim ayım hep erkek bakalım 🤷🏽♀️