Merhaba hanımlar
Ben 11+1 tek yumurta ikizlerime hamileyim
Bu aralar bel ve sırt agrilarin olmaya başladı bilgisi olan varsa yazabilir mi normal mi acaba
Bide Yüz kismimda şişme var kilo aldığımdan mi (2 kilo ) yoksa başka sebepten ötürü mü bilemedim çoğul gebelik yaşayan arkadaşlar gelin burda bilgilerimizi paylaşalım