AliAsaf ben almadım istemedim. Çok gerek kalmadıkça almayın da bence. Bedeniniz size o sancıları veriyor.
Sok bir saat sancılar şiddet artıyor. Onu atlatın,ona dayanın,az direnin geçiyor. Sadece o son bir saat sabıra çok ihtiyaç oluyor. çünkü epidural de sonrasında bel ağrısı ihtimali varken neden bile bile yapalimm😊