Normal olan normal doğum. Sezaryen ise riskli durumlarda hayat kurtaran bir operasyon gözüyle bakılmalıdır. Acı olarak ikisini de henüz tatmadım ama önceliğim normal doğum tabiki. Sezaryen dahi olacaksam öncelikle doğumumun kendiliğinden başlaması sonra sezaryene alınmam.