Svgcn ben sezeryan doğum yaptım kendi doktorum risk görüp beni ortada bırakınca ahmet beye gittim ve çok memnun kaldık eşimle çok alakalı ilgili bir doktor dün de sezeryan sonrası kontrolüm vardı ilgisi yine azalmamıştı çok tatlı alakalı ve bilgili bir doktor