Busrapo bizim çanta hazır olalı epey oldu ben karakter olarak biraz tezcanlıyım son haftalara bırakmak istemedim 25 te tamamen hazırdı şimdi 31. Hafta bitmek üzere
Bebek için
2 tane altı üstlü iç zıbın bağlamalı ince olanlardan
3 takım 5 li hast. çıkışı
2 penye battaniye
1 alt açma örtüsü
10 lu paket yenidoğan bebek bezi
5 tane ağız mendili
2 çift çorap
pişik kremi
alt temizleme pamuğu
Kendim için
2 adet pijama takımı
Hasta bezi
çorap
terlik
tarak diş fırçası makyaj malzemeleri
2 tk iç çamaşırı
İnce bir ceket
havlu
bir paket kağıt havlu
ıslak mendil
ilk doğumumda ayrı ayrı 2 çanta ile gittim bi çok şeyi hiç kullanmadım hastanede kalma sürem de çok kısa oldu o yüzden bu kez daha az eşya ile gideceğim. Mesela uzun gecelik aldım hiç kullanmadan eve getirdim bebeğe mama emzik biberon vs koydum olduğu gibi geri getirdim eğer Doğum yapacağınız hastane anne sütü destekliyorsa yanınıza böyle şeyler almaya hiç gerek yok ben göğüs kalkanı hiç kullanmadım yara olmaması için son 2 ay zeytinyağı sürdüm o yüzden doğru teknikle de emzirirseniz ona da hiç ihtiyaç duymazsınız ama ne olur ne olmaz derseniz onu da alın. Hayırlı sağlıklı doğumlar olsun hepimize inşallah Rabbim bütün benek isteyenlere de bu duyguyu yaşatsın inşallah 🤲🏻