Merhaba! Anne olucak guzel insanlar size bırsey danısmak ıstıyorum 8 haftalıgım ve kesem boş bastan beri takıp edılıyor hemen karar verilmedi persembe gunu tekrar bakıldı ve kurtaj kararı aldı doktorum size sorum şu: kurtajmı yoksa hapla tedavımı kafam cok karısık kimisi ilac kullan kimisi kurtaj ol dıyor aranızda ilacla düşürülen varmı ve ilacta parca kalma ihtimali varmıs ne olur yardım edersenız sevınırım 😔