NesliCan1 Merve-yoruk97 kan ilacını Doğumdan sonra da kullanmaya devam ediyorsun belli bir süre ama balık ilacı hiç kullanmadım 🙄
Julej Merve-yoruk97 özellikle kan hapı çok önemliymiş Doğuma kadar net kullanacaksın balık hapı ve kan hapını dedi doktor kan değerlerim çok düşük böyle olursa ki Doğuma kadar kan depoları dolmaz sana kan takmam gerekecek dedi
titebouille Merve-yoruk97 kan ilacını mutlaka kullanmayı düşünüyorum.. bende kansızlık vardı şimdi çok az var dedi doktor.. hamileliktede sonrada mutlaka almamız gerekiyormuş..
1ogrencianne Merve-yoruk97 ben başından beri demir kullanıyorum, balık hapını da kullanıyorum şu an. sonuna kadar kullanacağım inşaAllah. doğumdan sonra da kullanmak gerekiyormuş emzirme döneminde
Yesimeliz Ben 14. Haftadayim canim hala kullaniyorum basindan beri. Daha ne kadar surecek bi fikrim yok.
SusamNur Vitamin ilacı kullaniyordum karaciğerime ağır geldi bıraktım sadece demir ilacı kullanıyorum bir de karacigerlerim normale dönsün diye karaciğer ilacı. Demir cok önemi olduğundan onu birakamadim günde 1 içiyorum
Maideersin Ben magnezyum, kalsiyum ve demir ilaçlarını kullanmaya dün başladım fakat kullandıktan hemen sonra kusuyorum. Ne yapacağım bilmiyorum😔
Sakura-chan Merve-yoruk97 ben hep kullandım . Balık hapı isteğe bağlı ama kan hapını asla ihmal etme .