Selam kizlar,ismim Aysel daha bu ay 1 yasi olan bir kiz annesiyim,,kizim daha kucuk normalde 2 ci cocugu istemiyodum,kizimin doumun gununu yarini hamile oldugumu oyrendim,ve napcam bilmiyorum,,aldirmak istemiyorum yazik😢ama dogurmakda istemiyorum cunki 2 sinie nasi bakicam zaten kizim daha bebek😢sizce napiyim?